Концепція розвитку електронних послуг

У 2016 році Уряд ухвалив Концепцію розвитку системи електронних послуг в Україні. Цей документ окреслив основні етапи переведення суспільно важливих адміністративних послуг в електронний формат, визначив розвиток способів електронної ідентифікації тощо.


Конкретні кроки щодо реалізації Концепції на найближчі два роки Уряд затвердив своїм розпорядженням 30 січня 2019 року у Плані заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні на 2019–2020 роки.

Цей документ передбачає визначення протягом першого кварталу 2019 року оновленого переліку послуг для першочергового впровадження їх надання в електронній формі відповідно до суспільних потреб (пріоритетні послуги).

Також документ окреслює новий принцип оптимізації електронних послуг – за «життєвими та бізнес-ситуаціями».

План також передбачає сприяння з боку держави розповсюдженню альтернативних електронному цифровому підпису засобів електронної ідентифікації, зокрема – MobileID.

Окрім того, документ передбачає створення у найближчі два роки електронного кабінету громадянина для доступу до е-послуг та інформації з державних реєстрів.

Згідно Плану, відповідні державні органи мають популяризувати електронні послуги серед населення, а також розвивати канали доступу до електронних послуг шляхом створення спеціальних автоматизованих пунктів доступу в ЦНАПах, банках, бібліотеках тощо.